سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همسنگران ویژه
آسمانی  

 

شهید مهرداد کاویانی- همکلاسی آسمانی - www.asemany.irتاریخ تولد:1-1-1349
نحوه شهادت: اصابت ترکش و تیر
تاریخ شهادت: 10-6-1365

شهید مهرداد کاویانی در خانواده‌ایی مذهبی و متدین در شهرستان کرج دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در آغوش پر مهر و محبت خانواده سپری کرد و در سن هفت سالگی برای کسب علم و دانش وارد مدرسه شد و به تحصیل پرداخت و دورة ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و وارد دوران راهنمایی گردید . تا سال دوم راهنمایی بیشتر درس نخواند و ترک تحصیل نمود و به کار مشغول شد . بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از آنجا که عاشق امام و انقلاب بود به عضویت بسیج در آمده و به فعالیت و دفاع از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی که ثمرة خون هزاران شهید بود پرداخت .
در پی شروع جنگ تحمیلی همچنان به فعالیت ادامه می‌داد تا اینکه برادرش در جبهه‌های نبرد به شهادت رسید و شهید اسلحة برادر را برداشته و به سوی میدان جهاد شتافت تا اینکه پس از ماه ها ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی سرانجام در تاریخ 10/6/1365 در عملیات غرورآفرین کربلای2 در منطقه عملیاتی حاج عمران بر اثر اصابت تیر و ترکش به بدن مبارکش به درجة رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش در منطقه باقی ماند.


فرازهایی از وصیت نامه:
سوگند به سپیده صبح بیداری انسان‌ها و سوگند به یوم ا...های تاریخ سوگند به وحدانیت خداوندی که حاکمیت نهایی مستضعفین بر مستکبرین در گذران شب ظلمانی و محکومیت ظلم و ستم است .
ظالمان تاریخ را یک لحظه آسوده نخواهیم گذاشت و تا نابودی فتنه گران و تا استقرار کامل آئین الهی است از مبارزه نخواهیم کشید و تا زمانی که دست استکبار جهانی از سر محرومان کوتاه نشود ما به مبارزه ادامه خواهیم داد زیرا حاکم مطلق جهان خداست پس باید تلاش کرد تا اینکه قوانین الهی در جهان تحقق پیدا کند.


[ پنج شنبه 91/5/5 ] [ دوست همکلاسی آسمانی ] [ نظرات [] ]
.: Website Themes By آسمانی :.

درباره وب سایت
6xoqlizw7iimz6gzzbv8.jpg

آرشیو مطالب
امکانات وب سایت



بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 133911