سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همسنگران ویژه
آسمانی  

 

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به امام امت و مردم شهید پرور این سرزمین اسلامی و با درود و سلام به خانواده محترم شهدا و مفقودین .
با سلام به خانواده عزیزم که می دانم بی صبرانه منتظرید که ماموریت من تمام شود و به خانه برگردم همانطوری که می دانید تا مادامی که جبهه نیاز به ما دارد باید به جبهه برویم که این یکی از سخنان امام می باشد . با رفتن به جبهه از واجبات کسانی می باشد خلاصه باید صبور باشید . نگرانی از برای من نداشته باشید .
چند روز پیش حدودا بعد از نامه قبلی که 14/10 برای شما نوشتم می خواستم به مرخصی 2، 3 روزه به خانه بیایم اما چون آماده باش 100% داده اند مرخصی نداده اند خوب من هم به سفارش شما هر یک روز در میان یا هر روز نامه ای برای شما می فرستم .شهید ظهیر یوحنایی- همکلاسی آسمانی - www.asemany.ir
بعد از اعزام به این اردوگاه که به نام کوثر معروف می باشد و من بچه های قبلی که با هم بودیم دیدم و می خواستم انتقالی برای آن گردان بگیرم که ندادند در حال حاضر من در قسمت ادوات قسمت دوشکا می باشم که می خواستم برای پیاده ؟ به آن گردان بروم که گفتند برای عملیات دوشیکا یکی از ارگان مهم عملیات می باشد بنابراین من هم در ادوات هستم در اینجا حال من بسیار خوب است به احتمال قوی ما را به خونینشهر خواهند فرستاد .
خوب امیدوارم که حال همگی شما خوب باشد و کسالتی در کارهایتان نداشته باشید حتما زهرا در حال درس خواندن می باشد من الان در مجتمع رزمندگان کوثر می باشم .
حسن چه کار می کند هنوز شیطانی می کند محمد و اقدس و فاطمه را از قول من ببوسید که دلم واقعا برای آنها تنگ شده است زود به زود برای من نامه بفرستید از اینجا تا به خانه نامه بعد 2یا 3 روزه می فرستند و به خوانواده عباس آقا و آقای خورشیدی و کرموند سلام برسانید .
به بابا بزرگ و عزیز نیز سلام عرض نمائید و به بابا بزرگ بگوئید که برای من مثل آن دفعه ناراحت نباشید زیرا خطری ما را تهدید نمائید .
دیگر عرضی ندارم خدانگهدار همگی شما .
خدایا خدیا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار        16/10/65
زود به زود برای من نامه بفرستید


[ یکشنبه 91/6/26 ] [ دوست همکلاسی آسمانی ] [ نظرات [] ]
.: Website Themes By آسمانی :.

درباره وب سایت
6xoqlizw7iimz6gzzbv8.jpg

آرشیو مطالب
امکانات وب سایت



بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 133903